Perchè i guanti di nitrile medichi sò megliu à bluccà i virus?

Attualmente, u staffu medico di prima linea hà un cuntattu strettu cù un gran numaru di pazienti ogni ghjornu.In più di portà maschere protettive prufessiunali, un paru di guanti di nitrile medichi sicuri è durable hè ancu una linea di difesa impurtante per prutege i pazienti.Per pruduce guanti d'alta qualità, a machina di guanti deve sceglie un bonu fabricatore di guanti.
I guanti medichi ponu esse divisi inguanti di nitrile, guanti in PVC è guanti in lattice.I guanti di nitrile sò fatti di lattice di nitrile.Lattice di nitrile hà una aderenza è una durabilità eccellenti, una velocità di trazione eccellente è una resistenza à l'oliu.I guanti fatti da ellu anu vantaghji più evidenti in a resistenza à i solventi organici è a puntura.Guanti di nitrilesò più forti è più traspiranti cà i guanti di PVC è di lattice.Inoltre, i guanti di nitrile ùn cuntenenu micca proteini, chì ponu causà reazzioni allergii in i persone cù allergii.Per più infurmazione nantu à e macchine di guanti di nitrile, cuntattateci.
Lattice di nitrile hè a materia prima di guanti di nitrile medichi.
Lattice di nitrile hè un tipu di lattice sinteticu liquidu cù lustre di latte.Havi eccellenti proprietà di tensione è resistenza à l'oliu.Hè principarmenti utilizatu in i prudutti di gomma sintetica cum'è i materiali di guanti medichi.
Cumu u lattice di nitrile si classifica trà e materie prime di guanti medichi?
1. Prutittivu.
I materiali di lattice di nitrile anu eccellenti proprietà di trazione, mentre chì i guanti di nitrile medichi sò più resistenti à a perforazione è resistenti à l'usura, rendenduli più efficaci in a prevenzione di infezioni virali quandu sò purtati ogni ghjornu da i travagliadori sanitari di prima linea.
2. Toccu delicatu.
U materiale di lattice di nitrile hè delicatu, alta aderenza, alta dolcezza.Quandu hè purtatu da u persunale medico, u toccu di i dita ùn serà micca affettatu per assicurà un travagliu medico più efficau.
3. Aduprà cunsistenti.
U materiale di lattice di nitrile butadiene hà una durabilità eccellente, permeabilità chimica è resistenza à l'oliu, è pò esse usatu per più tempu per prutege efficacemente u staffu medico di prima linea.
In l'ultimi anni, in u mercatu di guanti dispunibuli, a dumanda diguanti di nitrilefattu di materiale di gomma NBL (lattice di gomma nitrile) hè in rapida espansione.U vantaghju di sti guanti hè chì ùn sò micca solu còmode di portà, ma ancu durable.


Tempu di Postu: 11-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi