Chì ghjè a diffarenza trà un ventilatore di casa è un concentratore d'ossigenu?Puderanu i dui rimpiazzà l'altru ?

Cosa hè unmacchina d'ossigenu?Cum'è u nome implica, una macchina d'ossigenu hè una macchina utilizata per pruduce alta concentrazione d'ossigenu.Si pò aduprà mulecular sieve fisicu adsorption è tecnulugia desorption à pruducia ossigenu, machini ossigenu sò usati in appricazzioni clinica, chì hè spessu referita cum'è terapia di ossigenu.
In generale, a macchina di l'ossigenu pò alleviare sia l'ipoxia fisiologica sia l'ipoxia ambientale.Da una banda, hè adattatu per i malati cù malatie di u sistema respiratorju, cum'è bronchitis, pneumonia, bronchitis, enfisema, etc., è ancu per i malati cù malatie cardiovascular, cum'è malatie di u cori, malatie coronaria, ipertensione, etc. l'altra banda, per i persone cù a malatia di l'ipoxia di l'altitudine è propensu à l'ipoxia, a macchina di l'ossigenu hè ancu applicabile.In u salvamentu di emergenza clinica, i machini di ossigenu medicale ghjucanu ancu un rolu impurtante.
I Pacienti ponu migliurà direttamente u cuntenutu di l'ossigenu di u sangue di l'arteria per via di l'inhalazione di l'ossigenu, alleviendu in modu efficace i sintomi di l'ipoxia.A terapia di l'ossigenu hà l'effettu di allevà i sintomi ipossici in una manera puntuale, corregge l'ipoxia patologica, è riduce a pussibilità di malatie causate da l'ipoxia ambientale.In ogni casu, hè impurtante nutà chì a terapia di l'ossigenu hè solu un aggiunta à l'ipoxia patologica curretta;ùn pò micca affruntà a causa di l'ipoxia.

Allora chì hè u rolu di u ventilatore quandu capisce u rolu di u ventilatoremacchina d'ossigenu?
I ventilatori ponu prima esse divisu in duie categurie, ventilatori non invasivi è ventilatori invasivi, chì sò spartuti secondu diverse modi di cunnetta a ventilazione, è ciò chì usemu in u trattamentu di a casa hè ventilatori non invasivi chì ventilanu attraversu una mascara ermetica.
In u trattamentu di a casa, i ventilatori non invasivi sò principarmenti usati per dui tipi di pazienti, unu hè i malati di l'apnea di u sonnu, chì ponu aiutà i pazienti à apre e vie aeree colapsate furnisce una pressione positiva cuntinua per migliurà l'ostruzzione, aumentendu cusì a saturazione di l'ossigenu è migliurà i sintomi. a privazione di l'ossigenu di notte;l'altru tipu di pazienti sò generalmente fallimentu pulmonariu cum'è i malati cù a malatia pulmonaria obstructiva crònica, chì ponu aiutà i pazienti à compie u prucessu di respirazione espiratori è inspiratori, stabiliscendu una pressione espiratoria è inspiratoria per allevà u corpu di respirazione.L'altru tipu di pazienti sò generalmente pazienti cù fallimentu pulmonariu cum'è a malatia pulmonar obstructiva cronica.
Comu avemu citatu sopra, i dui anu u so propiu rollu à ghjucà, è i roli chì ghjucanu sò assai diffirenti.U ventilatore soffia l'aria in u corpu, chì aiuta è rimpiazzà a respirazione di u paci, è ancu s'ellu hè un bonu aiutu per a respirazione, ùn aumenta micca u livellu di l'ossigenu è e riserve d'ossigenu in u sangue in una manera puntuale.
Concentratore d'ossigenupò cumpensà stu difettu.U cuncentratore di l'ossigenu hè cum'è un tagliu di precisione, sieving l'ossigenu in l'aria, purificendu è poi furnisce à u paziente, ghjucanu u rolu di migliurà a mancanza d'ossigenu, mantene a saturazione di l'ossigenu di u sangue di u corpu in un statu sanu, è poi migliurà. a capacità metabolica è l'immunità di u corpu.
Dunque, ùn ci hè micca sustitutu per l'usu di sti dui.In u prucessu di trattamentu propiu, hè necessariu di decide s'ellu l'utilizanu in cumminazione secondu a cundizione fisica di u paci.Per i malati cù e cundizioni più gravi, cum'è a malatia pulmonaria obstructiva cronica è a fallimentu di u cori, se i dui dispositi sò necessarii, allora hè megliu aduprà in cunghjunzione cù l'altri scientificamente per ottene u megliu risultati di trattamentu.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi