A diffarenza trà guanti di lattice è guanti di nitrile, guanti di PVC

1. Diversi materiali
1.1.Guanti di lattice:processatu da a macchina di guanti di lattice cù lattice.
1.2.Guanti di nitrile:processatu da a macchina di guanti di nitrile cù gomma nitrile.
1.3.Guanti in PVC:principarmenti fattu di polyvinyl chloride.
2. Funzioni diffirenti
2.1.Guanti di lattice:i guanti di lattice anu resistenza à l'abrasione, resistenza à a perforazione;resistenza à l'acidi è l'alkali, grassu, carburante è una varietà di solventi, etc.;avè una larga gamma di resistenza chimica, bona resistenza à l'oliu;I guanti di lattice presentanu un disignu unicu di struttura di a punta di dita, chì aumenta assai l'aderenza è impedisce efficacemente u slip.
2.2.Guanti di nitrile:I guanti d'ispezione di nitrile ponu esse purtati à e duie mani, fatti di 100% lattice di nitrile, senza proteina, evitendu in modu efficace l'allergii à a proteina;u funziunamentu principale hè a resistenza di puntura, a resistenza à l'oliu è a resistenza à i solventi;Trattamentu di a superficia cum'è canapa, evite Hè faciule da portà dopu à u trattamentu senza polvere, chì evita in modu efficace l'allergii di a pelle causati da a polvera.
2.3.Guanti in PVC:resistente à l'acidu debbuli è l'alkali debuli;bassu cuntenutu di ioni;bona flessibilità è toccu;adattatu per i prucessi di produzzione di semiconduttori, cristalli liquidi è discu duru.

3. Diversi usi
3.1.Guanti di lattice:pò esse usatu cum'è industrie domestica, industriale, medica, bellezza è altre industrie.Hè adattatu per a fabricazione di l'automobile, a fabricazione di batterie;industria plastica rinfurzata fibra di vetru, assemblea avio;campu aerospaziale;pulizia è pulizia ambientale.
3.2.Guanti di nitrile:principarmenti usatu in l'industria medica, medicina, igiene, salone di bellezza è trasfurmazioni alimentari.
3.3.Guanti in PVC:adattatu per stanze pulite, fabricazione di discu duru, ottica di precisione, elettronica ottica, fabricazione di cristalli liquidi LCD / DVD, biomedicina, strumenti di precisione, stampa PCB è altre industrie.Hè largamente utilizatu in a prutezzione di u travagliu è l'igiene di a casa in l'ispezione di l'igiene, l'industria alimentaria, l'industria chimica, l'industria elettronica, l'industria farmaceutica, l'industria di pittura è di rivestimentu, industria di stampa è tintura, agricultura, silvicultura, zootecnia è altre industrie.
Simumacchina per fà i guantiCina, noimacchina per guanti di nitrilein vendita, sè vo vulete sapè di più nantu à a cunniscenza di a macchina di guanti o di u prezzu di a macchina di guanti, site benvenutu per cuntattateci!


Tempu di pubblicazione: 27-oct-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi