Storia di u Generatore di Ossigenu di Adsorzione di Pressione Variabile

I primi pruduttori mundiali di generatori d'ossigenu (generatori d'ossigenu adsorbimentu di pressione variabile) eranu Germania è Francia.

In u 1901, a cumpagnia tedesca Linde hà stabilitu un attellu di fabricazione di l'equipaggiu criogenicu in Munich, è hà pruduciutu un generatore d'ossigenu 10m3/h (generatore d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile) in u 1903.
In u 1902, a cumpagnia francese Air Liquide hè stata creata in Parigi.Dopu à a Germania, hà iniziatu a produzzione di generatori d'ossigenu in u 1910.

Prima di l'anni 1930, in fondu solu a Germania è a Francia puderanu pruduce generatori d'ossigenu.À quellu tempu, i generatori d'ossigenu (generatori d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile) puderanu solu risponde à i bisogni di saldatura è taglio di l'equipaggiu di produzzione di ossigenu è nitrogenu necessariu per l'industria chimica.A pruduzzione di generatori d'ossigenu era principarmenti chjuchi è mediu, cù una capacità di 2m3 / h à 600m3 / h è circa 200 varietà.Ugeneratore d'ossigenuprucessu usatu hè high-pressure è prucessu medium-pressure.
Da u 1930 à u 1950, in più di a Germania è a Francia, altri paesi cum'è l'Unioni Suviètica, u Giappone, i Stati Uniti è u Regnu Unitu cuminciaru ancu à pruduce generatori d'ossigenu.Duranti stu periodu, cù u sviluppu di a pruduzzione, u campu di l'applicazione di i generatori d'ossigenu (generatori d'ossigenu di adsorzione di pressione variabile) hè statu allargatu è u sviluppu di i grandi generatori d'ossigenu hè statu prumossu.Siccomu l'electricità è i materiali metallici necessarii per pruduce 1 m3 d'ossigenu in i grandi generatori d'ossigenu eranu più altu ch'è quelli di i generatori d'ossigenu chjuchi è mediu, a varietà di grandi generatori d'ossigenu hà aumentatu più da 1930 à 1950, cum'è 5000 m3 / h in. Germania Ovest, 3600 m3/h in l'URSS è 3000 m3/h in Giappone.i prucessi utilizati à quellu tempu, in più di a pressione alta è media, cuminciaru à aduprà prucessi di pressione alta è bassa.In u 1932, a Germania hà utilizatu generatori d'ossigenu per a prima volta in l'industria metallurgica è ammoniaca.
Dopu à u 1950, in più di i generatori d'ossigenu (generatori d'ossigenu di adsorption di pressione variabile) pruduciutu in i paesi sopra, ci sò Cina, Repubblica Ceca, Germania Est, Ungheria, Italia, etc. ).
A causa di u sviluppu di l'industria di l'azzaru, l'industria di fertilizzanti di nitrogenu è a tecnulugia di razzi, u cunsumu di l'ossigenu è u nitrogenu hà aumentatu rapidamente, chì hà prumuvutu u sviluppu à grande scala di generatori d'ossigenu.Dapoi u 1957, i generatori d'ossigenu di 10 000 m3/h sò stati introdutti unu dopu à l'altru.dapoi u 1967, secondu a statistiche incomplete, ci sò 87 grandi generatori d'ossigenu sopra à 20.000 m3/h, l'unità più grande hè 50.000 m3/h, è l'unità più grande hè in sviluppu.
In l'ultimi 20 anni, a gamma di prudutti hè aumentata rapidamente è gradualmente hà furmatu una serie.Per esempiu, u grande generatore d'ossigenu di a Germania Ovest Linde hà 1000 ~ 40000m3 / h prudutti tipici;Japan kobelco hà OF serie;Japan Hitachi fabrica tutti i mudelli TO;Japan Oxygen hà tipu NR;Gran Bretagna hà 50 ~ 1500 tunnillati / ghjornu di i prudutti di serie.À u listessu tempu, i grandi generatori d'ossigenu utilizanu basamente u prucessu di bassa pressione.
In corta, u sviluppu di u generatore d'ossigenu (generatore d'ossigenu di adsorption di pressione variabile) hè un prucessu imperfettu, è l'equipaggiu hà sviluppatu da a piccula è mediana à grande.U prucessu hà sviluppatu da alta pressione (200 atmosfere), media pressione (50 atmosfere) è pressione alta è bassa à piena pressione bassa (6 atmosfere), riducendu cusì u cunsumu di energia unità è u cunsumu di materiale metallicu di u generatore d'ossigenu è allargendu l'operazione. ciclu.


Tempu di Postu: Feb-21-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi