Gestione quotidiana di PP spunbond & meltblown nonwoven machine

PP spunbond & meltblown nonwoven machinehè un tipu di tissuti non-tessuti, cù carattiristichi morbidi è traspiranti, utilizendu tela non-tessuta cum'è materia prima per fà i prudutti hè più faciule di furmà è più prezzu, cusì parechje persone sceglienu di utilizà un mutivu.A causa di e caratteristiche eccellenti di i tessuti nonwoven, ponu esse usati in parechje occasioni avà, è u rolu di l'equipaggiu nonwoven diventa più impurtante.In questu articulu, vulemu popularizà u cuntenutu specificu di a gestione di ogni ghjornu di l'equipaggiu nonwoven.
1. A materia prima deve esse accatasata in ordine è in ordine.2. Tuttu u mantenimentu, i pezzi solti è l'altri arnesi deve esse cullati è almacenati in una scatula d'arnesi unificata.3. Hè strettamente pruibitu di mette infiammabili è splusivi è altri elementi periculosi nantu à l'equipaggiu.4. L'usu di e parti deve esse mantene pulito.5. Ogni parte di l'equipaggiu facenu regularmente un bonu travagliu di prevenzione d'oliu è di ruggine.6. Prima di apre l'equipaggiu deve esse puntuale a pulizia di a superficia di u cuntattu di u produttu nantu à a linea di produzzione, per assicurà chì pulita, senza detriti.7. L'attrezzatura U situ intornu à u travagliu deve esse guardatu pulitu è ​​​​senza di detriti.8. U dispusitivu di cuntrollu elettricu di l 'attrezzatura deve esse guardatu limpiu è cumpleta.9. Verificate a cundizione di lubricazione di a catena regularmente è aghjunghje l'oliu lubrificante à quelli chì sò inadegwate.10. Verificate cun cura s'ellu i cuscinetti principali sò tenuti bè lubricati.11. Se l'equipaggiu hà un rumore stranu in u funziunamentu, deve esse firmatu è aghjustatu in u tempu.12. Verificate i parti impurtanti di l'equipaggiu friquintimenti, s'ellu ci hè qualchì anormalità, deve esse firmatu immediatamente Inspection è riparazione.
PP spunbond & meltblown nonwoven machineu cuntenutu di gestione di ogni ghjornu hè in fondu a cunniscenza sopra, crede chì tutti capiscenu chjaramente.Quandu avemu aduprà u cuntenutu di gestione di ogni ghjornu di l'equipaggiu nonwoven o più, ma ùn deve micca sentu u prublema, s'ellu ùn aderiscenu micca à queste gestione, allora a pussibilità di prublemi in u funziunamentu di l'equipaggiu nonwoven aumenterà.A qualità di l'equipaggiu nonwoven in u nostru situ web hè sempre assai affidabile, i lettori benvenuti chì volenu cumprà ponu amparà di più nantu à u situ web.


Tempu di Postu: 11-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi