Caratteristiche di a macchina di fabricazione di tessuti spunbond non-tessuti

A cuntrariu di i tissuti, i tessuti spunbond ùn anu micca bisognu di cunvertisce in un cantiere per pruduce u pruduttu finali è sò pruduciuti direttamente cù l'usu di fibre.È stu tipu di tela hà assai vantaghji unichi, cusì i clienti, indipendentemente da a so età, volenu sceglie.Hè cusì impurtante di fucalizza nantu à a qualità di i prucessi di fabricazione, è un equipamentu di trasfurmazioni d'alta qualità pò migliurà significativamente a qualità di i tessuti nonwoven spunbond.Per pruduce una grande quantità di tissuti spunbond nonwoven, una macchina automatica chjamataMacchina per fà tessuti non-tessuti spunbonddeve esse usatu per ottene una produzzione in batch-scala, chì deve avè un rendiment relativamente eccellente.
Wuxi Hail Roll Fone hè statu inputting grandi sforzi in u migliuramentu, ricerca è sviluppu, è sviluppa successumacchina automatica di fabricazione di tessuti non-tessuti in PP spunbonded, chì a materia prima hè u polipropilene (PP), chì hà prestazioni eccezziunali in tutti l'aspetti è ponu aiutà à ottene u cuntrollu di qualità.E caratteristiche principali sò listate quì sottu.
1. Nisuna operazione di preriscaldamentu hè necessariu, cusì a macchina di fabricazione di tissu spunbond non-tessutu pò cumincià rapidamente à correre è ottene un funziunamentu rapidu cuntinuu, migliurà cusì l'efficienza di trasfurmazioni.
2. Essendu custruitu da l'adopru eccellenti prucessi di assemblea è di saldatura, a macchina di fabricazione di tessuti spunbond non-tessuti hà una struttura solida, una grande forza è un rendimentu durabile, pò funzionà lisamente, è pò mantene e cundizioni di u funziunamentu megliu in un ambiente di trasfurmazioni d'alta carica per un bellu pezzu. .
3. U so disignu di u funziunamentu automatizatu hè simplice è cunvene per l'operatori, è pò ancu salvà assai costi di travagliu per l'imprese.
4. A so qualità di trasfurmazioni stabile è affidabile permette à tutti i prudutti nonwoven di mantene una alta qualità, riduce a tarifa di i prudutti difettusi, migliurà assai a competitività di u mercatu di tissuti spunbond non-woven, è crea ingressi sustinibili per l'imprese.
5. I tissuti non-tessuti pruduciutu di solitu hannu altu forza, bona dolcezza, innocuity, acterium-proof, resistenza à a corrosione, forza di draw high-level è elongation rate.


Tempu di Postu: Apr-27-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi