Suggerimenti per u mantenimentu è a gestione di l'equipaggiu nonwoven

Pudemu avà usà tessuti nonwoven in parechje industrii.I vantaghji di i tessuti nonwoven sò assai, rispondenu à i bisogni di l'utilizatori è ùn contaminanu micca l'ambiente, cusì i tessuti nonwoven anu gradualmente boni opportunità di sviluppu in u mercatu.A pruduzzione in massa di tessili non-tessuti ùn pò esse separata da u rolu ghjucatu da l'equipaggiu non-tessutu, quandu si usa l'equipaggiu non-tessutu, avemu bisognu di fà un bonu travagliu di mantenimentu, quì vi sparteraghju cun voi nantu à u mantenimentu dimacchina automatica di fabricazione di sacchetti non tessutiraccomandazioni.
1. A materia prima deve esse accatasata in ordine è in ordine
2. Tuttu u mantenimentu, i pezzi solti è l'altri arnesi deve esse cullati è almacenati in a casella di l'arnesi
3. Hè strettamente pruibitu di mette articuli periculosi inflammabili è splusivi nantu à l'equipaggiu
4. L'usu di e parti deve esse mantene pulito
5. E parti di l'equipaggiu deve esse regularmente oliu per prevene u travagliu di ruggine
6. Prima di apre l'equipaggiu deve esse puntuale pulisce a superficia di cuntattu di u produttu nantu à a linea di produzzione per assicurà chì pulita, libera di detriti.
7. L'area di travagliu intornu à l'equipaggiu deve esse guardatu pulita è libera di detriti
8. U dispusitivu di cuntrollu elettricu di l 'attrezzatura deve esse guardatu limpiu è cumpleta, è a cundizione lubrication catena deve esse verificatu regularmente è lubricated per quelli chì sò inadegwate.
Queste misure sò u cumpurtamentu di mantenimentu chì duvemu piglià quandu si usa l'equipaggiu non-tessutu, chì hè assai utile per mantene a prestazione di l'equipaggiu non-tessutu, è speremu chì pudete seguità sta raccomandazione.L'efficienza di a produzzione di l'equipaggiu non-tessutu hè assai alta, è a guaranzia di a tarifa qualificata di u pruduttu finitu hè ancu assai alta, cusì avà i pruduttori di non-tessuti sò basamenti utilizenduequipaggiu non-tessutu.L'utilizatori interessati à l'equipaggiu non-tessutu, benvenuti à u mo situ web per sapè di più.


Tempu di Postu: Feb-09-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi