Precauzioni di funziunamentu è metudi di mantenimentu di Spunbond Non Woven Fabric Machine

Quandu funziunà spunbond tissuti nonwoven machine, vi duvite attenti à a pusizioni piazzamentu è qualchi ditagli.U funziunamentu impropriu pò dannà a macchina, o ancu pruvucà gravi accidenti.Hail Roll Fone prupone i seguenti precautions funziunamentu di umacchina di tissu non tissu spunbond, per aiutà à aduprà currettamente a macchina.

Induve ùn deve esse piazzatu a macchina?

Ùn pò micca esse pusatu in pusizioni micca horizontale, in u sole direttu, in un locu cù una fonte di terramotu, o vicinu à l'outlets di l'aria di l'equipaggiu di ventilazione è di l'aria condizionata.

Precauzioni di funziunamentu

1. Prima di usu, verificate s'ellu a macchina spunbond tissuti nonwoven hè difettu.Se truvate un difettu, avete da risponde immediatamente à u persunale pertinente.Verificate è aghjustate a velocità di trasportu quandu u mutore di trasportu hè attivatu, per assicurà chì a macchina pò opera rapidamente.

2. Durante u prucessu di alimentazione, duvete pagà una attenzione particulari à a gamma di carica di a macchina.Se a gamma di carica supera un certu intervallu, hè faciule fà danni à l'equipaggiu meccanicu.

3. Quandu aghjunghjenu reagenti à a machina di fabricazione di tessuti spunbond non-tessuti, ricordate chì u nivellu di l'acqua reagenti ùn pò micca più di l'altitudine più altu di a macchina.Duvete aghjunghje l'acqua puntuale se u livellu di u cisterna d'acqua meccanica hè più bassu di l'altezza di aspirazione di a pompa sommergibile.

I metudi di mantenimentu

Avete ancu cuntrollà è mantenemacchina di tissu non tissu spunbondfriquintimenti dopu à u funziunamentu, altrimenti i so cumpunenti è parti sarà purtatu fora, purtendu à malfunctions.I seguenti dui metudi di mantenimentu vi sò furniti.

1. Mantenimentu di rutina.Prima, u cuntenutu di mantenimentu principalu hè a pulizia, u strettu, l'ajustamentu, a lubricazione è a prutezzione di corrosione.Siconda, diversi travaglii di mantenimentu duveranu esse strettamente realizati secondu u manuale di mantenimentu è e prucedure di mantenimentu.

2. Mantenimentu regulare.U travagliu di mantenimentu di primu livellu deve esse cumpletu nantu à a basa di mantenimentu di rutina.U mantenimentu secundariu si concentra in l'ispezione è l'aghjustamentu.


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi