4 Differenze trà Tessuti Meltblown è Non-tessuti

I tissuti non-tessuti sò assai più populari di i tessuti meltblown in a vita di ogni ghjornu, cum'è borse non-tessuti, carta d'imballaggio, è strati esterni di maschere, etc. Pudete distingue chjaramente trà sti dui tipi di tessuti?Sè no, ùn vi scantati, è Hail Roll Fone vi spiegà i principali quattru diffirenzi trà elli.

Tissu fondu, canusciutu macari comu melt-blown tissu non-tessutu, hè solu una subcategoria di prucessu di tissuti non-tessuti.Tuttavia, ci sò parechje diffirenzii trà i tessuti melt-blown è non-tessuti, principalmente in termini di materiale, caratteristiche, prucessu è applicazione.

1. Diversi materiali
Tessutu melt-blown hè principalmente fattu di polipropilene è u so diametru di fibra pò ghjunghje à 1 ~ 5 microns.
U tissu non-tessutu, cunnisciutu ancu com'è cuttuni punzonatu à l'agulla o tela non-tessuta perforata à l'agulla, hè generalmente fattu di fibra di poliester è materiale di fibra di poliester è pruduciutu utilizendu una macchina di tissuti non tissuti pp spunbond.

2. Sferenti caratteristiche
Cù più vuoti, una struttura fluffy è una bona resistenza à l'arrugazioni, u tessulu melt-blown hà una struttura capillare unica di fibre ultra-fine per aumentà u numeru è a superficia di fibre per unità di area, permettendu cusì à i tessuti melt-blown d'avè una bona filtrazione, schermatura. , è e proprietà d'assorbimentu di l'oliu, chì facenu diventà u materiale core di maschere.
U tessulu non-tessutu hà e caratteristiche di a prova di umidità, traspirante, flessibile, ligeru, ignifugu, micca tossicu è senza gustu, pocu prezzu è riciclabile, etc.

3. Applicazioni differente
Tessutu melt-blown pò esse usatu in i campi di materiali di filtrazione di l'aria è di liquidu, materiali isolanti, materiali assorbenti, materiali di maschere, materiali assorbenti d'oliu è panni di asciugatura.
Tessuti non-tessuti, cumparatu cù u tessulu meltblown, sò più largamente è cumunimenti usati.I prudutti non-tessuti sò culuriti, ligeri, ecologichi è riciclabili cù diversi mudelli è stili, è sò adattati per film agriculi, scarpi, pelle, materasso, decorazione, chimica, stampa, automobile, materiali di costruzione, mobili è altre industrie.
In corta, i tessuti melt-blown sò adattati per i campi specializati cù standard più altu, mentre chì i tessuti non-tessuti sò più versatili in generale.

4. Diversi prucessi di fabricazione
In quantu à i tessili melt-blown, e fette di polimeru cù un altu indice di fusione sò estrusi è riscaldati per funnu in una fusione à alta temperatura cù una bona fluidità.U flussu di melt ejected from the spinneret hè soffiatu in fibri assai fini da u flussu d'aria calda à alta temperatura è alta velocità, chì sò riuniti in una reta di fibra nantu à un dispositivu di ricezione (cum'è una macchina di rete) è ligatu l'un à l'altru per furmà un tela cù u so propiu calore residuale.

Ci sò parechji prucessi di fabricazione per i tessuti non-tessuti, cumprese spunbond, meltblown, hot-rolled è spunlace.A maiò parte di i tessuti non-tessuti nantu à u mercatu avà sò pruduciuti daPP spunbond machine à tissu non tissé.In generale, usa fette di polimeru, fibre di fiocchi o filamenti direttamente per furmà una tela di fibre attraversu flussu d'aria o macchinari, poi hydroentanglement, punzone d'agulla, o rinforzu di laminazione calda, è infine finiscinu per furmà una tela non-tessuta.


Tempu di post: Jul-14-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi